19.11.2009

>>>MusiC<<<

Mój początek z muzyką elektroniczną zawdzięczam mojemu bratu. Nie mam z nim jakiś super relacji, chociaż nie jest źle ;) Jest, a raczej był ( a nawet nie wiem ) DJ'em ( ! :) ) Robi własną muzykę, najczęściej jest to House albo Trance, ale słucha Hardstyle'u, Hardcore'u czy House'u...
A! Zapomniałabym o jego przyjacielu i moim wujku którzy także są DJ'ami xD
Także... inaczej nie mogłam skończyć... ;) Słuchanie TAKIEJ muzyki - TO u nas rodzinne! xD
e
Chciałabym napisać pierwszego posta o muzyce.... którą Wy sami mi zaproponujecie! :) Oczywiście w grę wchodzi tylko muzyka Elektroniczna/Klubowa :P
Przy okazji chciałabym polecić Wam pewien także muzyczny blog. Jest to blog z muzyką OGÓLNĄ. Myślę, że warty polecenia ;)
http://ibiza2010.blox.pl/html
A więc... będę czekać na Wasze propozycję:) Bo z każdym gatunkiem były, są i myślę, że będą jakieś przeżycie, refleksje itd. ;P

1 komentarz:

  1. Ciekawa historia ;D
    Hmmm.. ja proponuję na początek HS,
    jako TRADYCJA xD;)

    OdpowiedzUsuń